Utan skyddsnät...

onsdag, mars 25, 2009

Nytt bloggsystem och lite sopor

Nå nu äntligen börjar det fungera för mig. Att börja med ett annat blogg system än det man är van vid är lie knepigt. Hoppas att mina gamla läsare hittar mej nu.



Kanske ni kommer ihåg att jag medverkade till ett medborgarinitiativ om Saltviks framtida sophantering. kommunstyrelsen tog upp det och en arbetsgrupp tillsattes beståenda av Richard Björklund, Jan Lindgren och mej själv. Vårt uppdrag är att förutsättningslöst granska kommunens sophantering och komma med förslag till styrelsen om förbättringar. Vi har tid på oss till september i år. Vi har nu hållit vårt första möte. Och skall fortsätta vårt arbete i snabb takt.

2 kommentarer:

Jolly Roger sa...

Bra, jag har hittat nya bloggen. Ta bort ordverifieringen ur kommentarerna. Det är onödigt krångligt.

Anonym sa...

Ok ! nu har jag gjort det...